Multa muie in masina

S-ar parea ca noaptea tarziu imi surade norocul uneori. Seara pe la 22 m-a apucat un chef nebun de sex. Eram disperat sa sug o pula, macar! Am intrat pe mess dar nu am gasit pe nimeni! Am intrat pe diferite site-uri cu filmulete, poze si dupa ce am vazut multe puli pe care le-as fi devorat, am facut o […]

Twisted mind

Va scriu mai mult ptr ca as vrea parerea voastra, comentarii, sfaturi , orice. Nu este cine stie ce fantezie , dar va rog sa o cititi , m-ati putea ajuta prin comentariile voastre. Am fost refuzat de anumite femei si pot s aspun ca au fost multe la numar si au aparut in mintea mea alte ganduri, eram chiar […]

2 puli de invidiat

Era seara, cred ca trecut de ora 0.00. Suna telefonul. Amicul meu, de care v-am poestit in precedenta postare, m-a sunat s ama invite la el, dar mi-a precizat ac e putin ametit si ca mai este cu cineva. Nu mi-a displacut ca e ametit pentru ca asta il facea mai cu tupeu, si nici ca mai era cu cineva […]

Pe plaja in Vama

Ma aflam in una din zilele toride de vara pe plaja din Vama, in zona nudistilor. Imi placea sa merg acolo, pentru ca aveam ocazia sa ma exhibitionez. Asta ma excita la culme. Sa observ cum altii se uita la pula mea. In fata mea, la cativa metri, se aflau doua fete singure, facand plaja goale in fata cortului. Mi-am […]

La mare cu un jandarm

Eram in concediu cu sotia la mare la Neptun.Dimineata pe la ora 4,30-5 obisnuiam sa merg si sa ma plimb pe plaja deoarece era mai libera decat pe parcursul zilei.Intr-o dimineata dau sa merg spre plaja si trec pe langa o unitate militara.Acolo plin de jandarmi care mai de care.incetinesc pasul si arunc priviri pline de dorinte catre ei,ajung pe […]

BELEA

Parca in ce am mai scris, am vorbit de un prieen/cunoscut cu o pula mare, refuzat de o amica ce-o facea numai in cur. Fiind mare numai la supt, mai bine zis lins. Dupa vreo 2-3 saptamini ma intilnesc cu el intimplator. Normal – Hai sa bem o bere,. Trancanim diverse. Din una alta ajungm la sex. Ne amintim de […]

Iubire gay

– Buna dimineata, Bogdane! – Ah, buna dimineata, profesore. Va asteptam… surade Bogdan, coborand usor ziarul pe care il tinuse pana acum in fata ochilor. – Sper ca nu te deranjez. -Niciodata…. Doriti ceva de baut? – Nu, dar iti multumesc. Tocmai mi-am servit micul dejun acasa, ii raspunse batranul sau mentor, asezandu-se fara graba pe scaunul din fata tanarului […]

Aventuri la scoala – 1

N.A. Aceasta este in totalitate o opera de fictiune destinata persoanelor care au implinit 18 ani. A fost publicata initial pe un alt site, insa am decis sa o mut aici datorita timpului imens de updatare a site-ului respectiv. Eram in clasa a saptea cand ne-am mutat intr-un alt oras.Tata primise delegare de la servici, asa ca a trebuit sa […]

Aventuri la scoala – 2

Aceasta este in totalitate o opera de fictiune destinata persoanelor mature. M-am trezit dimineata dupa o noapte plina de vise erotice in care parca recapitulam secunda cu secunda experienta de ziua trecuta si cu penisul sculat la maxim.Mi-am tras chilotii jos si am stat un pic incercand sa fac o comparatie cu cel pe care i-l supsesem…Era evident mai scurt […]

Aventuri la scoala – 3

Aceasta este in totalitate o opera de fictiune destinata persoanelor care au implinit 18 ani. Dimineata m-am trezit tare obosit. Dormisem foarte prost, nu stiu din ce motive. N-am avut nici macar chef sa ma masturbez. Am mancat un pic de mic dejun, mi-am luat rucsacul cu carti si am plecat la scoala, cu o lipsa totala de chef pentru […]

Aventuri la scoala – 4

Aceasta este in totalitate o opera de fictiune destinata persoanelor care au implinit 18 ani. M-am intors la ore, pentru a trece prin calvarul plictisitor al botanicii. Locul de langa mine era tot gol. L-am intrebat pe un coleg, care stiam ca se stia mai demult cu Dan, daca acesta a patit ceva. « Cica nu se simtea bine, racit […]